Strategisk storytelling
i praksis
kr. 359,00
Fortæl, giv mening og bliv husket
Dette er håndbogen inden for den strategiske storytelling. Knap 400 sider fyldt med tips, tricks og gode råd om, hvordan topchefer, ledere, forskere, sælgere, HR-konsulenter, kommunikationsfolk og mange andre professionelle bevæger mennesker med historier. Gør forretningens værdier til meningsfyldte samtaler på gulvet og hverdagens små gerninger en aktiv del af vejen mod et bedre brand og gladere kunder.
Se meget mere om bogen HER
På lager: På lager
Mere om bogen
I fremtiden konkurrerer vi på fortællinger
Ud over en hel masse viden, eksempler, øvelser og aha-oplevelser, byder bogen også på hele 13 cases fra danske såvel som internationale virksomheder.
Mød eksempelvis en af mændene bag den 3-stjernede Michelin restaurant Geranium, Søren Ledet, der om nogen ved, at fortællingen styrker forretningen og får værdierne til at vandre. Mød ligeledes den erfarne kommunikatør Dan Prangsgaard fra Thise Mejeri, der helt bevidst bruger fortællingen om det gode landbrug, de bæredygtige produkter og de sunde dyr, når virksomheden går i dialog med sine kunder. Og mød Major Anders C. Bech fra Forsvaret – en samfundsinstitution, der i århundreder har arbejdet bevidst med fortællingen om et job og en hverdag i Danmarks tjeneste, der risikerer at kræve livet som indsats.
Alle 13 virksomheder stiller op for at lære dig, din organisation og dine kollegaer, hvorfor den strategiske storytelling er vigtig. En disciplin der er alfa og omega i en digitaliseret verden med medievante forbrugere og et stigende behov for en samfundsvendt agenda.
Måske er du også interesseret i
-
Kronborg Storyteller Tour
kr. 69,00 -
Tilbud: 3 Aktivitetshæfter
kr. 100,00 -
Aktivitetshæfte: Hekse og Sagnhelte
kr. 39,00